Home › Forums › Uber1337.dk › Ban Appeals › Ban for aimbot? › Reply To: Ban for aimbot?
Er det en joke ?
Der er ikke på noget tidspunkt i den demo hvor jeg bliver bannet at mit aim ryster snapper til noget som helst det behøver jeg ikke engang at se demoen for at vide.
det med de 5 frames sry to say men det er rent tilfældigt hvis det var wh vil jeg nok sige at den person der snyder har en ekstrem, langsom reaktion hvis han ved hvor spillerne er.
Der er mange tidspunkter det kunne se fishy ud hvis du køre normal speed men sidder du den ned på 50% og kigger efter kan du 3 gange se enten en fod en arm eller andet hvor efter jeg stopper op og venter mange af de andre gange stepper folk sigter lader tager nade’s og så er det altså ikke svært at ligge 2 og 2 sammen.
Men hvis du tror jeg snyder må jeg nok sige at jeg er glad for at jeg er blevet bannet nu for ellers ville du konstant side og glo på mig.
Der har været en anden admin inde for noget tid siden og kigge han siger også at der ikke er noget det er kun dig der tror jeg snyder. -.-‘