Ban

Home Forums Uber1337.dk General Ban

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    woosH
    Participant

Hvordan er det berettiget at give mig ban i 1 dag pga. at jeg sagde til Fragxz at jeg var rimelig ligeglad med reglerne paa uber og jeg sagde luk roeven til en? Syntes ogsaa selv at han provokerede mig ved at slappe mig (Som kun admins kan goere) Har bedt ham om at stoppe med at irritere mig foer pga jeg ikke kan holde ham ud men han forstaar ik helt budskabet.

Mvh woosh-

eazyFragxz
    Participant

Hej Woosh,

Nu er min ban årsag ikke kun de ovenstående tiltag, også din generale tilgang til det verbale spektre på uber, det fremgår også i Demo’en og demoer for førhen.
    Derfor giver jeg dig 1 dags ban for at du kan reflektere lidt over din tone overfor andre, samt admins – Når du yderligere forsøger at konfrontere mig med at jeg er admin abuser og dit ban er ubrettiget, fungere det ikke særligt godt at du sidder og sviner mig til, så er der ingen mulighed for en sagling retorik fremadrettet, derfor vil jeg gerne anbefale dig at du tænker over din både verballe, samt på-skrift tone overfor andre, som også nævnt længere oppe.
    At du siger luk røven, hold kæft, du en idiot etc. ved flere begivenheder og er blevet bedt stoppe og ændre din adfærd, så ligger det ikke specielt dybt i etik håndbog at den eneste saglige løsning er at give dig en kort timeouit.

Denne tilgang hjælper intet for forhandlingen af dine ban-omstændigheder:
    https://gyazo.com/09663b845a1f5aa311ac4a745bd3165d

Mvh // Fragxz

woosH
    Participant

Det er jo min personlige mening og den maa jeg godt ytre uden der burde vaere konsekvenser pga. den er ikke racsitisk eller noget i den stil jeg bryder mig bare ikke om din vaeremaade eller attitude ligesom du ikke syntes min attitude er passende. Desuden sidder jeg ikke og flamer folk in game i noget der er taet paa af hvad jeg har gjort, jeg har bare et temperament og saan er det. Men jeg har ikke siddet og svinet dig til i den her sammenhaeng, men du maa meget gerne lade vaere at irritere mig naar jeg sidder og spillet inde paa uber 🙂

Mvh woosh-

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.