Ban

Home Forums Uber1337.dk Ban Appeals Ban

Tagged: 

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    woosH
    Participant

Hej admins, jeg er idag blevet banned fra uber. Det startede med at fragxz (som er admin) kommer ind og påstår at mig og J3C (Som også har fået ban) sad og ghostede, da jeg fra afviser og siger at vi ikke sidder og ghoster så påstår Fragxz så at han har wallhack. Det afviser jeg så blot igen fordi jeg ved at han ikke sidder og hacker. Efterfølgende så er der en på mit hold som spørger om drop. Så dropper jeg ham en gun og siger “Her har du lidt wallhack” i sjov. 10 sekunder efter bliver jeg kicket af Fragxz. Jeg logger så på igen og så påstår han at jeg bevidst sad og provokerede ham fordi jeg var sur over at han havde beskyldt min ven for wallhack osv. Næste runde bliver jeg så auto switched til Terrorist holdet, der sad en som havde group tagged “Veggieflex” på hvert hold som også er venner. Så spørger jeg også i sjov om han sidder og ghoster, hvilket han så griner over og siger nej. Lige efter ligger jeg mærke til at man ikke kan se Fragxz på modstander holdet (Jeg var på hold med ham før) Og kommer i tanke om at admins har en ting så de er usynlige på spectator. 10 sekunder efter bliver jeg banned for: Snakker nedladende om admin – bliver ved med at opildne til et disussion efter han er bedt stoppe.

Syntes hverken jeg har snakket nedladende om ham på nogen måde eller opildned til diskussion på nogen måde. Det er heller ikke første gang at Fragxz har været efter mig og banned mig og abused hans admin, han sidder også og kalder folk for: Pedo, bøsser og små børn hvis de har en lys stemme. Jeg vil stærkt anbefale at han får fjernet sit admin siden han ikke er moden nok til at kunne opføre sig som en admin skal. Det hele bunder ud i at min ven skød ham gennem en smoke

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.