BAN FOR AIMKEY

Home Forums Uber1337.dk Ban Appeals BAN FOR AIMKEY

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Sander
    Participant

Selvfølgelig er det Clearance der banner dem som han tror der cheater han ved jo ikke at vi har købt/ tastet nummer ind til prime. han har siddet og set videoer om hvordan man kan se hvordan cheats fungere, men det kan man tydeligvis se at han ikke kan. Og han ved jo ikke hvorfor vi skriver inde på deres hjemmeside om at vi ikke cheater, for han ved sikkert ikke hvordan det følles at være god og så blive banned fordi han tror vi hacker. Han går inde på demo og så snart han ser at et crosshair er på en hoved eller krop gennem væggen, så begynder han at tro man har aimkey eller aim bot.

Sander
    Participant

Tilføjelse

Der var en dag hvor han sendt demos af mig hvor jeg bare spiller normalt så er det at jeg rammer et hoved igennem smoke og bag efter følger med kroppen, og hvor jeg laver et lille flick fordi refleks. kan godt sende klip af så i kan se ” ttps://cdn.discordapp.com/attachments/223028297041313792/569317928638349313/004.mp4 så var der også hvor jeg stod inde ved jungle og der kommer en mod mig så er det at jeg headshot på ham og så ser jeg min mate kommer så troede jeg min mate vil hjælpe mig, så var det så jeg kigger mod connector eller hvad det hedder. Så skyder han mod en anden så, så men Clearance så det var noget med cheats da jeg flicker over til den anden. Her er klippet ” ttps://cdn.discordapp.com/attachments/223028297041313792/569317923449995338/001.mp4

Og lige meget hvor jeg prøver at overbevise Clearance tror han stadig jeg cheater, fordi han tror han ved så meget om cheats. Så jeg vil spørger Leetdonkey om Clearance er egnet nok til at blive admin pga. Jeg synes der mange der har klaget over han banner folk som ikke Cheater…

Smupoty
    Participant

Det er det samme her han fatter ikke en skid det er som om at hvis man er bedre end en admin så cheater man

Captain Greenbelly
    Participant

Ikke brug jeres tid derinde, de er ikke mentalt udviklet åbenbart. De har en “cool” admin og det er det. Resten er bare nogle fuckers. I det mindste er kvaliteten af deres server og forum i tops! Vent, er det? Tror han hoster det samme sted som han holder sine små piger fanget, i garagen.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.