Ban?

Home Forums Uber1337.dk Ban Appeals Ban?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Sander
    Participant

Hej.

Åbenbart blev jeg banned for “Aimkey”. Som jeg ikke rigtig kunne forstå fordi jeg havde det bare sjovt der inde, og så lige pludselig blev jeg udelukket af serveren og der stod….

Banned by: Clearance
    Reason: Aimkey

Og kan virkelig ikke forstå det så vil lige vide.

Clearance
    Participant

Ud fra hvad jeg ser på demo og de fejl som aimbot typisk har (sådan aimbot fungerer), så ligner det helt sikkert noget aim assist.

Grunde til BAN som kan ses i demoen.
    – skud pattern følger ofte folk upåklageligt
    – Der er microadjustment før kills
    – der er zig-zag (aimbot som adjuster XYZ position af spiller, modstander, aim bevægelse)

Ang. Stats: Så matcher spillestil ikke noget som svarer til at have 70 % HS rate (50%+ average siden d. 04-04-2019) Det er bare ikke normalt. Top spillere på uber har 40-46%

Sander
    Participant

Må jeg se Videoen jeg vil lige gerne se hvad der lige skete så?

Sander
    Participant

Og det der med zig-zag vil jeg lige sige vi fik af vide at der fx. en short og så jeg lavet sjov med det der med crosshairet, så er det bare hvis mit crosshair er på hvis den er. Hvad nu hvis min crosshair ikke var på ham så vil så vil det her nok ikke helt ske?
    Og så til det der sidste come on man så jeg sikker en top spiller Alt kan ske i CS:GO… Og i det der micro adjustment vil jeg ikke sige noget mere andet end HELD! Samme med Skud pattern held?
    Når men håber du kan se at jeg ikke “Cheater/Hacker”. Og kan du lige sende videoerne pga. er faktisk intra. i at ramte jeg de skud og det med Aimkey som du siger………

Sander
    Participant

Og det er lidt arveligt for mig at ikke spikke på den server jeg kan lide og spiller meget på :,(

Clearance
    Participant

Her er demoen:

auto-20190420-231016-de_mirage.dem

http://uber1337.dk/demos/server1/auto-20190420-231016-de_mirage.dem.7z

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.