Banned for WH

Home Forums Uber1337.dk Ban Appeals Banned for WH

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    pancake
    Participant

Jeg er blevet bannet for WH af Clearance.

Jeg brugte ikke wh, det var min mate der ghostede. Jeg ved godt man ikke må, men har fået perm ban for wh. Synes det unfair at få perm ban for ghosting. Forstår selvfølgelig godt at Clearance troede det og det er intet hate. Jeg havde bare en mate som sagde det, det er 100% min egen skyld og det forstår jeg selvfølgelig godt. Men jeg kunne bare virkelig godt tænke mig at få en chance mere.

Det vil selvfølgelig ikke ske igen…
    Jeg ville bare lige forklare mig lidt og håbe at få et unban.

– pancake/zunrize/Tobias

Clearance
    Participant

Hey.

Hvilken spiller var det som sad og ghostede?

pancake
    Participant

Det var en som hed maflo.

Clearance
    Participant

Hey.

Du blev banned for WH, dog lignede det du havde noget aim assist da jeg så det live. Efterfølgende har jeg set stats og demo.

Den demo der skal jeg sige har nogle meget suspekte kills. Dog ikke dem alle.

Hvis du tager spillet og dit aims hastighed i betragtning til hvordan dit aim flytter sig og inkluderer de stats du har så ligner det snyd. Dog er der også ting ved de samme kills som modsiger tingene lidt. Så der er lidt tvivl.

I det map der med en KDA på 11/2/5 og 8 HS (72,73%) oveni. Det er dog ikke helt unormalt i starten af et map.

Lader dog tvivlen komme dig til gode og du får unban. Vil sku gerne være sikker og ikke udelukke gode spillere. 🙂

-Clearance

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.