Home › Forums › Uber1337.dk › Ban Appeals › Gag og Mute
Tagged: Gag Mute
- This topic has 13 replies, 3 voices, and was last updated 5 years, 2 months ago by
woosH.
-
AuthorPosts
-
February 4, 2020 at 22:44 #1006
woosH
ParticipantJeg kan godt forstå at jeg har fået gag så jeg ikke kan skrive i chatten, men jeg kan ikke se nogen grund til at jeg har fået mute så jeg ikke kan kommunikere med mit hold. Syntes desuden også at 4 dage er virkelig lang tid. Buttley er den admin der har gjort det. Min ven Mamba Power aka Valde er også blevet mutet og gaged i 3 dage
February 4, 2020 at 23:07 #1007buttley
ParticipantFordi du af en eller anden mærkelig grund heller ikke kan finde ud af at kommunikere med dit hold via voice chat. Du er allerede blevet muted én gang tidligere i dag. Tag et hint. Opfør dig pænt, det kan virkelig ikke være så svært.
February 6, 2020 at 11:44 #1009woosH
ParticipantI den omtalte situation jeg nævner sidder jeg og hygger mig med mit hold? Men som jeg også selv nævner forstår jeg godt gagget men ikke hvorfor jeg blev muted. Jeg sagde bogstaveligtalt intet ondt eller offensivt til mine holdkammerater
February 6, 2020 at 11:46 #1010woosH
ParticipantDesuden undrer jeg mig også over længden på gagget og mit mute, har aldrig set nogle der har fået det i så lang tid på uber.
February 6, 2020 at 12:39 #1011LeetDonkey
KeymasterDet her er et tilbagevendende issue.
Du har ikke ændret adfærd af de andre gange du er blevet silenced, så selvfølgelig vil tiden blive skruet i vejret.
Et par uddrag af optakten til dit ban:
2020-02-04 22:39:31 kom nu videre i livet din lille luder.
2020-02-04 22:41:40 du er jo dummere end lort bro.
2020-02-04 22:45:38 **** jer lorte aber.Det er mere eller mindre defacto sproget hver eneste gang du er på.
Det er meget muligt at andre spillere opildner til den slags udbrud, men det er svært at overse at du ofte er involveret i udskejelserne.Samtidig ser jeg både mute og gag som en meget mild straf, du har stadig mulighed for at spille på serverne, vil du snakke med dine venner kan det sagtens lade sig gøre igennem Teamspeak og Discord.
Teamspeak serveren stille uber1337.dk til rådighed, Discord kan du relativt nemt selv sætte op.Vi vil dog ikke se den slags sprog og opførsel på uber1337.dk, det er meget muligt at andre også gør det, men nu er det altså dig der blev taget med fingrene i kagedåsen.
Kort sagt: Medmindre der kommer en adfærdsændring fra din side af må du acceptere mute og gags og måske endda bans, i stigende fra fra admin-stabens side af.
February 6, 2020 at 15:36 #1012woosH
ParticipantKlager heller ikke over at jeg er blevet gagget, men syntes bare det er underligt at blive mutet når jeg intet har sagt til mine holdkammerater? Jeg er også blevet bannet før. Det har jeg også klaget over da jeg syntes fragxz har bannet mig uden grund de fleste af gangene, fordi han tolker tingene som han gerne vil have dem til at se ud IMO. Men det er irrelevant, jeg undrer mig skam bare over hvordan jeg kan få mute når jeg sidder og flamer det andet hold i tesktchatten.
February 6, 2020 at 15:42 #1013woosH
ParticipantMen nej, jeg ændrer da ikke adfærd når folk sidder og siger det samme til mig. Jeg er f.eks kaldt for en “grim luder” “lorte unge” “Du er så grim at du burde skyde dig selv” “Du er overvægtig”. Håber lidt du forstår hvad jeg mener. Jeg gider bare ikke sidde og finde mig i at der er nogle der sidder og snakker sådan til mig, derfor siger jeg noget tilbage. Men det er jo selvfølgelig altid når der ikke er admins online, ellers tør folk jo ikke sige noget.
Det jeg egentlig bare gerne ville vide var hvorfor jeg havde fået fire dages mute siden jeg ikke havde svinet nogle af mine holdkammerater til.
February 6, 2020 at 16:34 #1014buttley
Participant^ At dømme ud fra tidligere tråde, så skal der af en eller anden grund stilles dobbelt spørgsmålstegn ved alle valg der træffes. Du har fået svar på hvorfor du er blevet silenced. Tag ved lære og opfør dig bedre.
Og hvis jeg hører noget igen der tilnærmelsesvis minder om hvad dig og Bette skød efter hinanden her den anden dag, så ryger du ud i 7 dage. Det er virkelig ikke sværere at tale pænt til sine med- og modspillere. Hvis du føler nogen går over stregen, og du ikke mener et in-game mute kan gøre det, så brug ‘calladmin’-funktionen, det er det den er der for.
February 6, 2020 at 17:43 #1015woosH
ParticipantJeg kan ik få ind i mit hovede hvorfor jeg fik 4 dages mute. Forklar gerne hvis du magter, kan kun se hvorfor jeg fik gag og 30 minutters mute tidligere den dag
February 6, 2020 at 17:48 #1016woosH
ParticipantBruger også tit “Calladmin” men det er bare irriterende når man gang på gang oplever at der ikke kommer en admin på når der er en anden spiller der ødelægger min spiloplevelse og jeg “caller admin” på vedkommende. Især når man også har muted vedkommede og han bliver ved.
February 6, 2020 at 17:49 #1017woosH
ParticipantLad mig rette, jeg brugte tit call admin men er stoppet lidt med det siden jeg ikke har oplevet at der er blevet gjort noget ved det
February 7, 2020 at 10:56 #1031LeetDonkey
KeymasterOfte sidestilles gag og mute.
Antagelsen er at kan du ikke finde ud af at skrive pænt, så kan du nok heller ikke finde ud af tale pænt.Det er derfor nemmest bare at fratage alle kommunikationsprivilegier i perioden.
February 7, 2020 at 16:14 #1035woosH
ParticipantKan jeg godt forstå men burde man ikke bare straffes for det man har gjort?
Jeg ville jo mene at jeg bare skulle have haft gag, men det er helt fint at i blocker alle ens comms, husker det bare til næstegang.
February 7, 2020 at 16:15 #1036woosH
ParticipantBtw jeg stiller ikke spørgsmålstegn ved mit gag, men mit mute.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.