mit ban giver ingen mening

Home Forums Uber1337.dk Ban Appeals mit ban giver ingen mening

Tagged: 

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    .LENNY S.
    Participant

Jeg synes ikke mit ban er retfærdigt da jeg har spillet meget inde på uber1337 server generalt også lige pludslig en dag(26/10/2019) hvor at zeekay er på modsatte hold starter en dårlig situation. jeg starter med at skyde 1 i midt ren prefire med sg556 i hovedet da han holder vinkelen fra min højre, altså den helt standarte vinkel, jeg går så op banan hvor jeg igen prefire ind i sandbags hvor at zeekay står(tror at det var zeekay er dog ikke helt sikker) jeg pusher så bare vidre for hvad helved kunne stoppe mig. skydder så en mere ikke noget der var tæt på hacks da det var et spray og ja bare generalt dårlig ramt. til sidst planter jeg bomben rejser mig op og spammer en smoke
    jeg siger til mine venner jeg snakker med nu pokemon coochie og iocazwoze “prøv at se nu tapper jeg lige en igennem” hvor jeg så skyder 5 skud og får en på første skud i hovedet ved ren tilfældighed
    jeg har været til lans bootcamps og har mange gange skudt folk på meget mere “fishy” måder uden at de græder så meget men ja han har haft en dårlig dag og det skal der også være plads til men synes bare at det er træls at det skal gå ud over mig
    fortsat god dag:D
    Mvh. Lasse Rod Nielsen

Clearance
    Participant
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.