Mit ban i 3 måneder

Home Forums Uber1337.dk Ban Appeals Mit ban i 3 måneder

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Dedsec
    Participant

Jeg blev banned i 3 måneder af en hvis admin OPAA som ikke var retfærdig nok. Banned opstod da jeg blev chikaneret af “FRAGXZ” som jeg ved alle jer admin inde på uber kender. Da jeg så “prøvede” at stå ved mine ord og op til flere gange prøvede at få hjælpe af admin “opaa” valgte han at ikke gøre noget ved det da jeg går ud fra at fragz er hans “ven”. Min personlig mening om opaa som admin er lort med alt respekt til ubers admins.

LeetDonkey
    Keymaster

For det første bør du nok arbejde på at bruge en lidt mere assertiv kommunikationsform.
    Det vil sige:

1) Beskriv forløbet objektivt
    2) Lad være med at antage hvem der er venner med hvem (Se 1)
    3) At slutte din beskrivelse af forløbet med at en admin er ‘lort’ er decideret uholdbart hvis du forventer hjælp.

Nu da det er på plads så lad os se hvad der egentligt er sket:
    “du burde banne fragz for ghostingw.”
    Her fortæller du en admin hvordan han bør gøre sit arbejde

“”opaa jeg ved du kan høre det.”
    “hvorfor **** gør du ikke en skid.”
    Her virker du en smule fornærmet over at en admin ikke gør som du vil have

“nice admin.”
    “han får ikke opmærksomhed nok af de små børn som han får til at røvslikke ham.”

Her hopper kæden for alvor af for dig og du burde vide at du bevæger dig ud på farlig grund.

“opaa du er lige så en stor røvslikker som resten af de små børn..”

Og her cementerer du virkeligt hvad du mener om både andre spillere og admins på serveren.

Hvad havde du selv troet der ville ske?
    Du sidder og opfører dig som en forkælet møgunge der er blevet curlet igennem hele livet, når det ikke går som du vil er alle andre bare nogle røvslikkende små børn.

Hvis du gerne vil have hjælp, eller have en admin til at overveje om dit ban var fair er du en anden gang nødt til lige at trække vejret først, og når du har fået lidt afstand til episoden kan du beskrive forløbet samtidig med at du holder hovedet koldt.

Du skal huske på at vi sidder nogle stykker der ikke ved hvad der er sket, og skal tage stilling til det ud fra det du skriver her.

• This reply was modified 7 years, 5 months ago by LeetDonkey.
    • This reply was modified 7 years, 5 months ago by LeetDonkey.
    Anonymous
    Inactive

Det gør mig så glad at se hvordan du omtaler mig.

Nu det er sagt så nej. Jeg kunne ikke “høre” hvad end i sad og talte om da jeg var aktiv på det andet hold og derved ikke kan høre det andet holds kommunikation – og jeg havde som sådan ingen grund.

Jeg har af flere omgange banned Fragz når jeg har følt han er gået over stregen og i det hele taget udelukker jeg kun folk der omtaler undertegnede, eller andre frivillige admins grimt.

I dette tilfælde havde jeg intet gjort – Fordi der var intet galt. I kunne have muted Fragz, men valgte at blive personlige mod mig.

Du er af flere omgange blevet advaret af mig og især omkring din adfærd.

Jeg føler at dette, samt ovenstående er tydeligt nok.

God dag.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.