Home › Forums › Uber1337.dk › Ban Appeals › Muted af admin.
- This topic has 2 replies, 2 voices, and was last updated 5 years, 8 months ago by ZoNe.
-
AuthorPosts
-
January 1, 2019 at 15:18 #694ZoNeParticipant
Hej Uber
Ved godt dette er en “lille” ting, men for mig er den stor nok til jeg lige vil påpege det.
Jeg oplevere tit på Uber at folk joiner det hold som føre stort efter de har spillet et par runder på det hold som taber max.
Jeg hader den slags og påpeger for folk at de “wtj”, her for 15 min. siden oplevede jeg det så igen og påpegede det. Jeg har oplevet at admin fragxz har gjort og har diskuteret de med ham også da han gjorde det for et par uger siden.
I dag var fragzx også inden da jeg så påpegede at en anden spiller “wtj” skrev han jeg var noget emsig omkring dette.Jeg skrev så til ham at “ja selv admin gør det” og fik et muted ban i 30 min for af ham, for et flabet svar, som jeg self vil være ærlig og sige det nok også var.
Jeg syns bare det er en skam at folk gør dette og selv om det “bare” er ffa ødelægger det meget. Folk leaver serveren nå der hele tiden er et hold som får mega tæsk og hele tiden er en spiller i undertal enten fordi folk leaver eller join det andet hold når der plads.
Så fair nok jeg får et ban for at være flabet, men syns bare admin selv burde skride ind over for den slags.
Kan bare konstatere at det åbenbart er accepteret og vil self indrette mig efter dette frem over men syns bar det er en lad indstilling til tingene eller noget 🙂
Nå jeg fik luft så god dag til alle og godt nyt år 😛January 3, 2019 at 17:21 #695ClearanceParticipantHar snakket med fragxz inden du skrev her.
Han forklarede mig at normalt når han joiner det andet hold. Så er det ofte i forbindelse med admin og jeg vil gætte på så der er voice.
WTJ har altid eksisteret og vil nok altid. Jeg selv plejer ofte at joine det hold som taber da jeg elsker udfordringen, samt hvis jeg står alene tilbage. Så er det sku ret fedt at prøve på at slå op mod 5-6 spillere.
Vi har jo auto balance enabled, men det tager jo en ekstra runde før den laver ændringer. Det er desværre ikke pr skill heller.
Ved hvad du mener med det godt kan være træls, men Valve fixer det bare ikke. Så vi kan ikke gøre så meget der. 🙁
January 8, 2019 at 19:55 #698ZoNeParticipantJeg spiller også en del på en fransk ffa server og syns at deres autobalance funger en del bedre. Nu har jeg ikke prøvet at sætte en server op men når man ser på forskellen på de 2 servere vil jeg tro det kan justeres. På den franske server vil der ret hurtigt fra 0-4 i team score flyttes den øverste på det andet hold over på taber holdet og generelt er der mere fair score på den server.
Som jeg ser Uber setup så flyttes der kun nogle over når det andet hold er mindre i antal og aldrig i forhold til team score.
Med hensyn til Fragxv så kom han først tilbage til taber siden efter jeg påpegede det og “jeg skulle bare snakke med en ven” var svaret. Men den høre man tit når jeg påpeger det.Men lektien er læst og modtage, jeg skal nok lade være med at påpege wtj fremover og bare selv smutte når jeg bliver for irriteret på folk som igen rygsøjle har 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.