STEAM_0:1:420440703

Home Forums Uber1337.dk Ban Appeals STEAM_0:1:420440703

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    N1ck2K
    Participant

Hey! (:
    en dag jeg kom hjem efter skole ville jeg ragtig gerne ind og spille iuber da jeg så prøvede det kunne jeg ik så gik jeg så ind på jers hjemme side og der stod. at jeg var banned. og nu spøger jeg om jeg ikke godt kunne blive unbanned venlig hilsen Nikki! forsæt god dag! (:

LeetDonkey
    Keymaster

Det er hvad der sker når man snyder på uber med en anden account:

http://steamcommunity.com/profiles/76561198418775019

Reglerne er ret klare på det punkt, snyder du på én account vil du være banned på alle fremtidige accounts også.

N1ck2K
    Participant

Ja Men Jeg ved det godt Undskyld jeg var en kæmpe idiot Undskyld det var jo fordi alle drillede mig og folk syntes jeg var lort og så hentede jeg hack fra en af mine venner der og hacker på uber. PLz kan jeg ik godt komme ind igen PLz ELSKER DEN SERVER Venlig Hilsen Nikki forsæt god dag! (:

N1ck2K
    Participant

eller komme på prøve ti der inde PLZ bare i 3 dage og hvis det er ok så kan jeg komme på i 4 dage mere! (: plz elsker den server! (: god dag (:

N1ck2K
    Participant

PS hacker ik mere det er dumt! (:

LeetDonkey
    Keymaster

Det er jo ikke den eneste account du har snydt på.
    Du har også snydt på denne:
    http://steamcommunity.com/profiles/76561198322759598

Da Uber har nul tolerance overfor hacks er det rigeligt at du har snydt på en enkelt account, at du har snydt på 2 understøtter bare at du tilmed heller ikke er typen der lærer noget af det.

Dit permban bliver derfor fastholdt.

N1ck2K
    Participant

Hej Igen! Kan jeg så ikke i stedet for P ban for måske 2 månder eller 3 eller 6 ville bar ragtig gerne der ind plz forsæt god dag! (:

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.